3 Nisan 2011 Pazar

Fenerbahce Sampiyon Olacak (NOKTA)

Macin detayi istatistigini falan da yazarim ama kisaca/isin ozunu yaziyorum,
Su anda ligin 27. haftasindayiz. Haftaya 28.
Bugun Fenerbahce Turkiye liginin cok uzerinde bir mucadele ortaya koydu. Bugun Fenerbahce sampiyonlugu ne kadar cok istedigini gosterdi.
Trabzonspor maclarini da izleyen birisi olarak arada cok fark oldugunu net bir sekilde gorebiliyorum.
Fikstur-kalan maclar vb. hic onemli degil.

Bu takimdaki isik ayni 2000-2001 Mustafa Denizli donemindeki son haftalardaki isik ve istek. O sene de yine 27 ve 28. haftalarda  Denizlispor ve Ankaragucune ust uste 2-1 kaybettik, ki senenin en iyi oyun ve mucadelelerini ortaya koymustuk. Sonrasinda da 29. haftada meshur 4-3luk Gaziantepspor maciyla da sampiyon olduk.
Izmir'deyim maclari cafede izliyorum arkadasimla, eve geliyorum 2-1 yeniliyoruz, yuzum guluyor. Evden soruyorlar yahu yanilmediniz mi diye, 2 hafta ust uste cevabim
"Boyle oynasinlar yenilseler de sampiyon oluruz"

Bugun de o resimde gordugunuz Alex ve Lugano ortasinda duran o hakem bozuntusuna ragmen ayni seyi soyluyorum,
"Boyle oynasinlar da yenilseler de sampiyon oluruz"

Sevgiler,
Cinar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder